Treść główna

Zakres usług

  • nadzór nad procesami prawnymi przedsiębiorstwa, w tym kwestiami korporacyjnymi (wewnętrznymi)
  • budowanie oraz negocjowanie umów z klientami, w tym umów zindywidualizowanych, uszytych dla potrzeb konkretnego przypadku umów wdrożeniowych oraz umów o świadczenie usług IT w różnych modelach działania (TM, FP, TE, TL)
  • budowanie oraz negocjowanie umów ze współpracownikami, zarówno dotyczących podwykonawstwa, jak też umów b2b, innych umów cywilnoprawnych, umów o pracę etc.
  • doradztwo w zakresie prawa pracy, wraz z przygotowaniem wzorów dokumentów lub doradztwem w indywidualnych sprawach
  • windykacja niezapłaconych należności, na etapie przedprocesowym jak i przed sądem lub w procesach arbitrażowych
  • prowadzenie procesów przedsądowych i sądowych, zarówno w stosunkach z klientami, jak też współpracownikami oraz innymi uczestnikami obrotu rynkowego
  • doradztwo w zakresie ochrony własności intelektualnej, w tym zarówno w zakresie opiniowania, jak też prowadzenia sporów prawnych,
  • budowanie, wdrażanie oraz nadzór nad wykonywanie strategii Compliance, w tym w zakresie norm prawa powszechnie obowiązującego, norm wewnętrznych, prawa sektorowego
  • budowanie, wdrażanie oraz nadzór nad wykonywanie strategii GDPR, w tym wdrażanie dokumentacji, mechanizmów ochrony danych osobowych, rozwiązania sporów prawnych
  • wsparcie dla Startupów, zarówno w zakresie doboru i uruchomienia formy prawnej, jak też doradztwa i nadzoru nad pierwszymi procesami prawnymi,
  • obsługa transakcji M&A, w tym zarówno w zakresie obsługi transakcji finansowania startupów przez inwestorów zewnętrznych, jak też obsługa transakcji przejęć lub sprzedaży przedsiębiorstwa,
  • wsparcie dla E-commerce w zakresie prowadzonej działalności,
  • szkolenie pracowników i współpracowników w zakresach dotyczących procesów prawnych oraz formalnych realizowanych w przedsiębiorstwie Klienta, zarówno tych ogólnych jak i specjalistycznych,
  • prawo spółek, w zakresie wyboru optymalnej formy prawnej, realizowania obowiązków i procesów korporacyjnych, opracowania w wdrożenia strategii: przekształcenia, połączenia, podziału, likwidacji lub rozwiązania spółki.
  • zamówienia publiczne IT, zarówno po stronie zamawiającego jak i przyjmującego zamówienie, zarówno w zakresie przygotowania do konkursów ofert, ich procedowania jak też zaskarżania.
Odwróć kolory
Zmień rozmiar czcionki